Staty Bloga. ;*

środa, 13 lipca 2011

Powitanie + kilka opisów / tag : miłość

Witam !! . Na tym blogu będę pisała < wymyślała , lub szukała na innych stronach > opisy na gg itp .
Czasem dodam mój rysunek lub wiersz , a może i fotografię .

Nie przedłużając czasu , proszę kilka opisów i zdjęć :

Chciałabym poczuć ponownie ten wiatr we włosach ,
ten twój dotyk na moich biodrach i Twoje
ciepłe usta szepczące mi do ucha
słodkie " Kocham Cię " . 

Próbowałam naprawić swoje błędy , ale każdy mój wyczyn
zaczynał i kończył się na " Sorry ? " .

Mimo tego co się stało , wciąż oglądam nasze wspólne zdjęcie
z takim samym uśmiechem na twarzy jak za dawnych lat . 

Przez to co się stało , nie mam się do kogo przytulić .
Już nie umiem tak bezwłocznie krzyknąć Twoje imię ,
i mieć ten głupi zaciesz na ryju co kiedyś . 

 Wiesz co najchętniej bym teraz zrobiła ?
Poszłabym w miejsce w którym się poznaliśmy ,
napisała na kartce Twoje imie i spaliła ją zapalniczką .

 Gapię się w smsy od Ciebie podczas bycia razem z myślą
że to wszystko jeszcze się nie wydarzyło i czeka na mnie .

A teraz coś miłego ;)
:

 No to tak . Spróbuję Cię pokochać jak Donald Daisy ,
pod warunkiem że oszalejesz na moim punkcie
jak Shrek & Fiona :)


Dobrej nocy :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz